Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Tworzenie sklepów internetowych i platform ecommerce

Produkt jest skierowany do ludzi, którzy mają za sobą pierwsze doświadczenia ze sprzedażą w internecie - zarówno na portalach aukcyjnych lub marketplace, jak i na gotowych systemach sprzedażowych. Będzie on idealny dla firm świadczących usługi lub sprzedających produkty. Rekomendujemy skorzystanie z procesu planowania ścieżki zakupowej dla klientów odwiedzających witrynę: od wybrania stron wejścia, zaprezentowania informacji o produktach i usługach, a na stronie podziękowania za transakcje kończąc.
Zjedź niżej
eCommerce - Pixlab.pl
Sklepy internetowe i platformy ecommerce - Pixlab.pl

Czy sklep internetowy lub platforma e-commerce to dla Ciebie dobry wybór?

  • Ten typ sprzedaży internetowej jest dla ludzi, którzy wierzą, że poprzez własny sklep internetowy mogą zwiększyć wartość swojej sprzedaży, zautomatyzować procesy które dotychczas wymagały ręcznej obsługi oraz w intuicyjny i ciekawy sposób przeprowadzić klienta do zakupu najlepiej dopasowanego produktu lub usługi, walcząc nie tylko ceną, ale również formą.
  • Skupiamy się na ludziach, którzy wiedzą że utworzenie platformy e-commerce to dopiero początek przygody ze sprzedażą w internecie, że po tym kroku muszą nastąpić kolejne działania, aby klienci poczuli się zaopiekowani oraz obsłużeni w wyjątkowy sposób.
  • Obiecuję że to co przygotujemy, pozwoli Ci dostrzec kierunki wzrostu i korzystania z nowości technologicznych w zmieniającym się cyfrowym świecie e-commerce.
Czy sklep internetowy lub platforma e-commerce to dla Ciebie dobry wybór? - Pixlab.pl
Co otrzymujesz w standardzie? - Pixlab.pl

Co otrzymujesz w standardzie?

  • Makieta funkcjonalna
    Po przejrzeniu branżowych rozwiązań oraz stron konkurencji, przygotujemy makietę przedstawiającą ścieżkę, po której będzie poruszał się klient. Przedstawimy różne warianty procesu zakupu, zakończone podziękowaniem za udaną transakcję.
  • Projekt graficzny desktop + mobile
    Na podstawie makiet funkcjonalnych, przygotujemy dedykowany projekt graficzny. Dedykowany projekt oznacza, że sklep będzie niepowtarzalny. Naszym zdaniem błędem jest bazowanie na ogólnodostępnych i powtarzalnych szablonach internetowych - zwłaszcza masz do zaoferowania swoim klientom coś więcej niż najniższa cena. Projekt do akceptacji otrzymasz w 2 wersjach - mobilnej oraz desktopowej.
  • Zakodowanie projektu RWD
    Zaakceptowany przez Ciebie projekt graficzny trafi do kodera, który zadba o jego poprawne wyświetlanie na każdym ekranie - zarówno monitora jak i smartfona. Dodane zostaną również nienachalne animacje, tak aby całość sklepu prezentowała się lekko i dynamicznie.
  • Instalacja panelu CMS
    Równolegle do prac koderskich prowadzona będzie budowa panelu administracyjnego CMS umożliwiającego zarządzanie produktami, zamówieniami, treściami oraz materiałami multimedialnymi - zdjęciami, filmami, grafikami. Każdą platformę e-commerce przygotowujemy tak, aby zarządzanie nią mogło się odbywać bez zaawansowanej wiedzy technicznej.
  • Dedykowane moduły w CMS
    Ponieważ sklep internetowy będzie posiadał dedykowany projekt oraz uzgodnione dedykowane funkcjonalności, przygotujemy w panelu narzędzia umożliwiające pełne zarządzanie systemem. Będziesz mógł zarządzać specyfikacją i opisem produktów, kosztami dostawy oraz wariantami płatności. Edytować treści, drzewo kategorii czy stopkę. Dedykowane moduły w panelu CMS powstaną we współpracy z Tobą, tak aby na bieżąco dostosowywać je do potrzeb związanych z Twoim sposobem sprzedaży i nawykami klientów w Twojej branży.
  • Oprogramowanie konta klienta i koszyka
    Do zakodowanego projektu graficznego zostaną podpięte dane pochodzące z panelu administracyjnego. To na tym etapie następuje automatyzacja procesu zakupu. Wprowadzana jest logika pozwalająca ograniczyć wysyłki gabarytowe do paczkomatów. Tworzone są konta klientów wraz z adresami wysyłkowymi oraz wprowadzana pełna logika dostępności, stanów i cen produktów. Całość jest zawsze oprogramowana z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa oraz niezawodności - co pozwala stabilnie działać sklepowi przez kolejne lata.
  • Systemy cache'ujące
    Wprowadzimy w pełni przejrzyste dla użytkowników systemy cache'ujące - tak aby strona mogła działać pod dużym natężeniem ruchu bez uszczerbku na szybkości wczytywania oraz bez nadmiernego obciążania serwera.
  • Utworzenie wersji testowej
    Przedostatnim etapem prac jest uruchomienie wersji testowej sklepu. Zostanie on udostępniony jedynie Tobie. To na tym etapie należy wprowadzić docelowe produkty, stany i ceny. Utworzyć opisy i specyfikacje, które zostaną pokazane klientom. Jest to również ostatni dzwonek na poprawki przed publikacją platformy.
  • Uruchomienie wersji produkcyjnej
    Finalizacja projektu polega na przeniesieniu sklepu na docelowy serwer oraz skonfigurowaniu domeny, tak aby nowa strona wyświetlała się pod docelowym adresem www. Dodatkowo na tym etapie sprawdzamy czy zrealizowane zostały wszystkie elementy z naszej checklisty.

Jakie masz dodatkowe możliwości?

  • Integracja z systemem ERP
    Gdy dysponujesz już systemem magazynowo-księgowym, najlepszą formą zasilenia sklepu produktami, stanami i cenami jest integracja z systemem ERP, który już te dane posiada. Dodatkowo system ERP może pełnić funkcję huba, dystrybuującego informacje do różnych kanałów sprzedaży oraz zbierającego dane o napływających zamówieniach. Dodatkowo automatyczne wystawianie i wysyłka faktur pobranych z ERPa, również znacząco wpłynie na jakość obsługi Twoich klientów.
  • Projekt logo oraz branding
    Duża część naszych Klientów nie wie, że logo lub branding można zarówno przygotować od podstaw jak i odświeżyć. Jeżeli więc masz wieloletnią firmę i wiesz że logotyp lub branding trąci myszką, ale jesteś przywiązany emocjonalnie do obecnego wizerunku, proponujemy jego odświeżenie. Wykorzystamy obecne materiały jako główną inspirację, ale dodamy współczesne wykonanie oraz nowoczesne akcenty - nawet CocaCola zmieniała się przez lata. Jeżeli jednak nie masz jeszcze barw firmowych, przygotujemy pakiet identyfikacji wizualnej, tak aby logo było jednoznacznie kojarzone z Twoją firmą.
  • Wersja ciemna / jasna (dark / light mode)
    Osoby wrażliwe na intensywne światło ekranów coraz częściej domagają się, aby strony internetowe w standardzie uruchamiały się zgodnie z ich ustawieniami systemowymi w wersji jasnej lub ciemnej. Przygotowaliśmy więc funkcjonalność, która sprawdzi aktualne ustawienia przeglądarki i dobierze odpowiednią wersję strony. Strona zapamięta również ustawienia, które zostały dokonane ręcznie przez użytkownika - może on w dowolnym momencie postanowić korzystać z odmiennej wersji strony.
  • Zapis na newsletter
    Wiele firm prowadzi marketing poprzez komunikację mailową do grupy odbiorców, która już odwiedziła sklep internetowy. Zbieranie adresów mailowych, które mają wysoki poziom zaangażowania i chcą być w kontakcie z Twoja marką, to jedna z podstawowych form komunikacji z klientami. Dlatego proponujemy moduł, który będzie gromadził Twoje kontakty oraz w łatwy sposób umożliwi ich wyeksportowanie do programów prowadzących wysyłkę mailingów oraz do systemów marketing automation.
  • Aplikacja mobilna (PWA)
    Gdy chcesz czegoś więcej niż mobilna wersja sklepu internetowego, proponujemy aplikację PWA. Zapewnia ona dostępność do wybranej części sklepu bez dostępu do internetu. Dodatkowo aplikacja PWA umożliwia zainstalowanie sklepu na smartfonie - tak jak każdej innej aplikacji mobilnej. Jeżeli więc chcesz dać swoim klientom coś więcej niż zwykłą stronę mobile, ale nie chcesz wydawać kilkudziesięciu tysięcy złotych na pełną aplikację mobilną (potrzebujesz osobną aplikację dla AppStore oraz Google Play) to PWA jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
  • Wersje językowe
    Jeżeli planujesz ekspansję na inne rynki lub wiesz, że spora część Twoich klientów może wymagać komunikacji w językach obcych, przygotujemy stronę pod wielojęzykowość. Każdy element strony będzie dostępny do przetłumaczenia i publikacji w dowolnej wersji językowej. Jeżeli nie masz pewności co do swoich umiejętności językowych, możemy zlecić przetłumaczenie strony do biura tłumaczeń. Koszt tłumaczeń oraz ich wprowadzanie do panelu zostanie wyceniony na podstawie treści w języku polskim.
  • Wersje walutowe
    Jeżeli planujesz ekspansje na inne rynki i planujesz prowadzenie sprzedaży wg różnych polityk cenowych możemy przygotować dla Ciebie pełen mechanizm przeliczania i zaokrąglania cen - tak abyś mógł zaproponować odpowiednie progi cenowe zależnie od walut różnych państw.
  • Integracja ze spedytorem
    W zależności od specyfiki sprzedawanych produktów lub usług, przygotujemy integracje z wybranymi spedytorami. Wysyłki kurierskie możemy wprowadzić zarówno na froncie sklepu internetowego, jak i w panelu administracyjnym agencji reklamowej, która musi zadbać o wysyłkę przygotowanych materiałów eventowych jak roll-upy lub badge.
  • Integracja z operatorem płatności
    Płatności online, stały się standardem. Podłączenie wybranego przez Ciebie dostawcy płatności nie będzie więc  żadnym problemem. Od Ciebie jednak zależeć będzie wybór dostawcy. Jak wiadomo każdy ma swojego ulubionego dostawcę płatności, a jak wiadomo liczy się nie tylko niska prowizja za transakcje, ale również interfejs bramki płatniczej i ofertowane w niej opcje - BLIK, ApplePay, GooglePay, Płatność kartą, Przelew online, czy Raty.
Jakie masz dodatkowe możliwości? - Pixlab.pl
Jak wygląda checklista uruchomienia projektu? - Pixlab.plJak wygląda checklista uruchomienia projektu?

Jak wygląda checklista uruchomienia projektu?

  • Sprawdzamy podstawowe elementy pod SEO (Title oraz Description).
  • Sprawdzamy czy sklep posiada czytelny Favicon, który wyróżni się pośród wielu otwartych zakładek.
  • Sprawdzamy PageSpeed sklepu, aby upewnić się że będzie błyskawicznie dostępny dla użytkowników.
  • Sprawdzamy czy zainstalowany został certyfikat SLL (czy strona jest zabezpieczona i dostępna poprzez HTTPS).
  • Uruchamiamy cykliczne generowanie sitemapy strony, która znacząco ułatwia i przyspiesza indeksowanie strony przez wyszukiwarkę Google.
  • Podpinamy sklep do naszego konta Google Searach Console, aby na bieżąco śledzić postęp prawidłowego indeksowania strony przez wyszukiwarkę.
  • Do sklepu dodajemy kody śledzące Google Analytics, aby w pierwszych dniach weryfikować poprawność ruchu na stronie.
  • Uruchamiamy na sklepie aplikację HotJar, aby w pierwszych dniach obserwować czy użytkownicy nie napotykają na problemy techniczne.
  • Dla newralgicznych projektów narażonych na ataki hakerskie, dodatkowo zabezpieczamy PhpMyAdmin oraz tworzymy dodatkowe zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem do panelu CMS.
  • Sprawdzamy poprawność działania koszyka oraz konta klient - czy wiadomości transakcyjne są poprawnie wysyłane oraz czy trafiają na docelowy adres mailowy.
  • Przeprowadzamy sprawdzenie kategorii i produktów - jeżeli jakiś element strony nie został uzupełniony, damy CI znać aby jak najszybciej uzupełnić braki.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji?

Średni czas realizacji sklepu internetowego wynosi około 5 miesięcy.
Najkrótszy czas realizacji wyniósł 1 miesiąc.

Średni koszt realizacji sklepu internetowego wynosi około 80 000 zł netto.
Najniższy koszt realizacji wyniósł 15 000 zł netto.

Pamiętaj, że powyższe wartości są przykładowe i w Twoim projekcie mogą się różnić. Zawsze możesz samodzielnie oszacować koszt realizacji projektu (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i funkcjonalności) poprzez konfigurator lub umówić się na 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjną ofertę.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji? - Pixlab.pl

Zastanawiasz się, jak wygląda tworzenie sklepu internetowego od podstaw? Jak przebiega wdrażanie sklepu internetowego? Czy dedykowane systemy ecommerce są lepsze od pudełkowych lub abonamentowych?

Systemy ecommerce - tworzenie sklepów internetowych

Rynek ecommerce i biznes internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, udostępnia wiele możliwości na rozpoczęcie sprzedaży. Najprostszym sposobem na start jest skorzystanie z platform typu marketplace, np. Allegro. Jeśli jednak planujemy się rozwijać i nie chcemy płacić prowizji od transakcji, warto zastanowić się nad utworzeniem własnego sklepu internetowego. W tej sytuacji możemy zdecydować się na sklepy internetowe abonamentowe/pudełkowe lub sklep dedykowany - własny sklep internetowy.

Sklepy internetowe pudełkowe

Sklepy internetowe oparte na open source (pudełkowe sklepy internetowe) - np. sklep WooCommerce, PrestaShop - są dobrą propozycją na początek przygody z wyzwaniem jakim jest sklep internetowy. Dość łatwe w obsłudze i w podstawowej wersji bezpłatne. Należy jednak liczyć się z tym, że poszczególne dodatki i ich funkcjonalności do konkretnych produktów mogą być płatne. Wraz z rozwojem, zapewne konieczne będzie rozbudowanie dotychczasowych funkcjonalności, co może wiązać się z większymi kosztami kolejnych rozszerzeń.

Niektóre rozwiązania mogą się również okazać niemożliwe do wdrożenia, gdyż nie zostały przewidziane przez twórców oprogramowania. Odpowiadając na pytanie "jaki sklep wybrać na początek jeżeli nie mam doświadczenia?" - na sam start załóż sklep internetowy bazujący na rozwiązaniu pudełkowym. Naszym klientom, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce odradzamy pełne wdrożenie sklepu internetowego dedykowanego.

Sklepy internetowe abonamentowe

Sklepy internetowe abonamentowe (SaaS, Software as a Service) – np. IdoSell, Shoper – opierają się na comiesięcznej płatności. W ramach niej możemy liczyć m.in. na wsparcie supportu, choć nie w każdym aspekcie ich pomoc będzie możliwa. Występuje tu podobny problem jak w przypadku sklepów internetowych pudełkowych - kiedy chcemy rozbudować stronę internetową sklepu o nowe funkcjonalności, będzie wiązać się to z dodatkowymi kosztami, a niektóre funkcjonalności mogą być niewykonalne.

Sklepy internetowe dedykowane

Sklep dedykowany jest od początku tworzony z myślą o dopasowaniu go do potrzeb klienta. Jeśli Twój biznes wymaga nietypowych rozwiązań lub ma duży potencjał do rozwoju, to warto rozważyć ten wybór - mając na uwadze przyszły rozwój sklepu internetowego.

Systemy ecommerce - tworzenie sklepów internetowych - Pixlab.pl
Projektowanie sklepów internetowych - Pixlab.pl

Projektowanie sklepów internetowych

W przypadku wyboru pudełkowego sklepu internetowego mamy do wyboru jeden z kilkunastu szablonów (dostępne są predefiniowane projekty graficzne sklepu internetowego). Szablon sklepu jest wcześniej zdefiniowany, ponieważ jest na stałe powiązany z panelem CMS (CMS jest to po prosty panel administracyjny) sklepu internetowego. W przypadku systemu dedykowanemu nie ma żadnych ograniczeń i każdy z pomysłów jest możliwy do realizacji.

Projektowanie sklepu internetowego

Projektowanie sklepów internetowych zaczynamy od wsłuchania się w wizję i potrzeby klienta. Obecnie na rynku jest wiele systemów ecommerce, dlatego ważne jest, aby projekt był jednocześnie wyróżniający się i przejrzysty dla użytkownika. Tworząc sklep internetowy najpierw analizujemy konkurencję. W projektowaniu sklepu internetowego pomagają już branżowe sprawdzone rozwiązania. Otrzymasz również szereg pytań dotyczących planowanego lub prowadzonego biznesu internetowego.

Przy tworzeniu sklepu zwracamy szczególną uwagę na UI i UX (czyli aby sklep internetowy był przyjazny użytkownikom). Projekty tworzymy zgodnie z technologią RWD (responsive web design), aby były responsywne i wyświetlały się poprawnie na wszystkich urządzeniach. Gwarantujemy również indywidualny projekt graficzny. Zależy nam aby wygląd sklepu internetowego, był jednym z wyróżników po uruchomieniu sprzedaży online.

Tworzenie sklepów internetowych

W ciągu ostatnich lat samodzielnie stworzyliśmy wiele projektów graficznych oraz wdrażaliśmy makiety sklepów internetowych przygotowane przez inne firmy. Pamiętaj, że sklep internetowy to nie tylko strona główna sklepu internetowego i jego marketing, ale również jego asortyment (czyli karty produktu), katalogi produktów (czyli listingi, które mogą pokazać nieograniczoną liczbę produktów), płatności online oraz integracje z firmami kurierskimi. Następnie widoczność w wyszukiwarkach internetowych w tym najważniejszej aktualnie wyszukiwarce google. Widoczność w wynikach wyszukiwania google, jest równie istotna w e-commerce jak integracja z porównywarkami cen.

Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb klienta. Efekty projektowania sklepów internetowych i wdrażania makiet przez naszych grafików są dostępne w zakładce Realizacje sklepów internetowych.

Stworzenie sklepu internetowego

Tworzenie sklepów internetowych - Potrzeby i oczekiwania

Obecnie konkurencja na rynku ecommerce jest bardzo duża. Dlatego przed rozpoczęciem prac programistycznych dużo czasu poświęcamy na rozmowę z klientem o jego oczekiwaniach i potrzebach. Istotne jest, aby ustalić, jaki jest pomysł na biznes, czym sklep online ma się wyróżnić na tle konkurencji? Jak ma wyglądać szata graficzna, jakie są planowane integracje czy funkcjonalności takie jak promocje lub program lojalnościowy. Ustalamy, jak ma wyglądać strona pod kątem SEO (w końcu pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarkach internetowych to jedno z głównych źródeł ruchu dla Twoich kanałów sprzedaży) oraz z jakimi zewnętrznymi aplikacjami (lub platformami sprzedażowymi) będzie konieczność się zintegrować (np. metodami płatności, firmami kurierskimi, innymi platformami e-commerce).

Jest to etap, kiedy doradzamy klientowi, czy w jego przypadku sklep dedykowany to odpowiednie rozwiązanie. Tu nie ma dobrych i złych odpowiedzi - są tylko dobrze i źle dobrane produkty. Wielokrotnie zdarzało nam się kierować Klienta na pudełkowe sklepy internetowe, pomimo że tworzenie sklepów internetowych to nasza praca. Z naszej strony zawsze możesz liczyć na konsultację etapu na jakim jest Twój biznes online i szczere doradztwo.

Tworzymy sklepy internetowe - Analiza i propozycja

W następnym etapie analizujemy pozyskane informacje oraz przedstawiamy ofertę dot. wdrożenia sklepu internetowego. Weryfikujemy, czy przedstawione funkcjonalności i mechanizmy spełnią oczekiwania klienta, pomogą w osiągnięciu założonych celów.

Stworzenie sklepu internetowego - Pixlab.pl
Wdrażanie sklepu internetowego - Pixlab.pl

Wdrażanie sklepu internetowego - proces budowy sklepu internetowego

Wdrażanie sklepu internetowego - Realizacja e-commerce

W zależności od ustaleń tworzymy sklepy internetowe przygotowując w pierwszym kroku projekt sklepu internetowego lub wdrażamy dostarczoną makietę. Często stworzenie sklepu internetowego i jego projektu poprzedza jeszcze etap makietowania sklepu internetowego. Ma on na celu naoczne rozrysowanie ścieżki sprzedaży internetowej, zanim wejdziemy w techniczny proces tworzenia.

Podczas wdrażania systemu często okazuje się, że niektóre składowe, funkcjonalności można zrealizować w lepszy sposób. Założenia przyjęte na początku projektu mogą też ulec zmianom w czasie. Podczas realizacji jesteśmy elastyczni i pozostajemy w kontakcie z klientem, aby od razu wyjaśniać ewentualne nieścisłości oraz żeby końcowe rozwiązanie e-commerce spełniło potrzeby i oczekiwania. W końcu tym się różni indywidualny projekt i profesjonalny sklep internetowy od zwykłego "gotowca" e-commerce.

Wdrażanie sklepu internetowego - Uruchomienie sklepu internetowego na środowisku testowym

Przed uruchomieniem sklepu internetowego udostępniamy klientom wersję testową gdzie zainstalowany jest nowy sklep internetowy, aby mogli zweryfikować, czy wdrożone funkcjonalności spełniają oczekiwania i wcześniejsze ustalenia.

Wdrażanie sklepu internetowego - Uruchomienie sklepu internetowego na środowisku produkcyjnym

Po potwierdzeniu przez klienta, że wszystko jest gotowe do startu, uruchamiamy system e-commerce dla rzeczywistych odbiorców – klientów. Uruchomieniu sklepu internetowego to najbardziej wyczekiwany moment przy tworzeniu sklepu internetowego.

Wdrażanie sklepu internetowego - Wsparcie powdrożeniowe w e-commerce

Po uruchomieniu i rozpoczęciu pracy na nowym oprogramowaniu często konieczne są poprawki. Oferujemy wsparcie, żeby takie poprawki w krótkim czasie wdrożyć lub rozbudować sklep internetowy o nowe funkcjonalności.

Przeprowadzane przez nas wdrożenia dopasowujemy do potrzeb i wymagań klientów. Tak jak oprogramowanie dedykowane jest dopasowane do potrzeb przedsiębiorstwa, tak samo my dopasowujemy się do oczekiwań i potrzeb klientów, aby współpraca była jak najbardziej efektywna. Jesteśmy cały czas obecni, tak aby proces tworzenia od etapu Projekt graficzny przez etap Dodawanie produktów, a na działającym sklepie internetowym kończąc przejść razem z Klientem.

Ostatnie prace nad sklepem internetowym

Ostatnim etapem o którym nie możesz zapomnieć w e-commerce jest pozycjonowanie sklepów internetowych. W porównania do jednorazowego procesu jakim jest tworzenie sklepów internetowych, pozycjonowanie jest to praca nad swoim e-commerce w trybie ciągłym - aby nadążać za tempem całej branży sprzedaży internetowej. W tym aspekcie zarówno sklepy dedykowane jak i sklepy internetowe pudełkowe mają swoje zalety i wady. O tym przeczytasz w jednym z kolejnych artykułów dotyczących e-commerce. Z czasem opublikujemy dedykowane wpisy dotyczące sklepów internetowych, ale zahaczające również o sklepy marketplace oraz strony internetowe.

Systemy ecommerce – sklepy internetowe jaki wybrać?

Na jaki sklep internetowy się zdecydować? Nie ma jednej odpowiedzi. Wiele zależy od firmy oraz jej potrzeb. Być może Twoje potrzeby są w miarę standardowe i sklep pudełkowy spełni Twoje oczekiwania. Może jednak okazać się on niewystarczający i lepszym rozwiązaniem będzie sklep dedykowany. Ile szacunkowo kosztuje stworzenie sklepu internetowego, możesz sprawdzić pod linkiem wyceń swój projekt.

Jeśli nie jesteś pewien, skontaktuj się z nami, pamiętaj że mechanizm wyceń swój projekt podaje szacunkowo ile może kosztować tworzenie sklepu internetowego. Natomiast podczas bezpłatnej konsultacji, postaramy się znaleźć odpowiedni system e-commerce dostosowany do Ciebie, Twoich potrzeb i Twojego budżetu. Pamiętaj że u nas możesz zawsze liczyć na kompleksową obsługę.

Systemy ecommerce – sklepy internetowe jaki wybrać? - Pixlab.pl

Najnowsze realizacje

Oprogramowanie tworzone na zamówienie pozwala na optymalizację procesów wewnątrzfirmowych jak i pomiędzy kontrahentami. Tworząc system dedykowany od podstaw jesteśmy w stanie uwzględnić 100% potrzeb i celów biznesowych Twojej firmy.

Zobacz wszystkie realizacje Zobacz wszystkie realizacje

Firmy, które korzystają z naszych rozwiązań

Umów konsultację w sprawie systemu e-commerce

Wypełnij krótki formularz lub skontaktuj się z nami w celu przeprowadzenia bezpłatnej konsultacji.

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytanie lub chcesz porozmawiać o projekcie?
Pixlab Sp. z o.o.
ul. Kosynierów 120/A16, 84-230 Rumia

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.