Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Strony internetowe one-page

Produkt jest skierowany do ludzi, którzy chcą uwiarygodnić swoją firmę poprzez obecność w internecie oraz ułatwić klientom uzyskanie podstawowych informacji o swoich usługach lub produktach. Będzie on idealny dla firm działających lokalnie, które mają grono stałych klientów. Rekomendujemy podpięcie strony one-page pod Google Maps oraz media społecznościowe.
Zjedź niżej
Strony internetowe one-page - Pixlab.pl
Strony internetowe one-page - Pixlab.pl

Czy strona internetowa one-page to dla Ciebie dobry wybór?

  • Ten typ strony jest dla ludzi, którzy wierzą, że każda (nawet lokalna) firma w dzisiejszych czasach powinna mieć wizytówkę dla swojej działalności.
  • Skupiamy się na ludziach, którzy wiedzą że nawet prosta strona internetowa buduje wiarygodność w oczach klientów.
  • Obiecuję że to co przygotujemy, pokaże Twoim odbiorcą czym wyróżniasz się na rynku oraz jakie są Twoje przewagi konkurencyjne.
Czy strona internetowa one-page to dla Ciebie dobry wybór? - Pixlab.pl
Co otrzymujesz w standardzie - Pixlab.pl

Co otrzymujesz w standardzie?

  • Wybór szablonu oraz wprowadzenie treści

    Pierwszym krokiem jest wybór szablonu strony. Szablon może być niezwiązany z Twoja branżą - na tym etapie najistotniejszy jest układ strony. Gdy wybierzesz szablon, który najbardziej Ci się podoba, uzupełnimy go treściami oraz materiałami graficznymi pasującymi do Twojej firmy. Dostosujemy również kolorystykę strony, tak aby pasowała do Twojej branży oraz brandu.
  • Utworzenie wersji testowej

    Przed opublikowaniem strony przekażemy Ci jej wersję testową, tak abyś mógł jeszcze raz na spokojnie sprawdzić czy wszystkie elementy odpowiadają Twoim potrzebą. Strona zostanie udostępniona jedynie Tobie. To na tym etapie należy wprowadzać docelowe treści. Jest to również ostatni dzwonek na poprawki przed publikacja strony.
  • Uruchomienie wersji produkcyjnej

    Finalizacja projektu polega na odkryciu strony przed światem oraz wprowadzeniu zmian w konfiguracji domeny. Dodatkowo na tym etapie sprawdzamy czy zrealizowane zostały wszystkie elementy z naszej checklisty.

Jakie masz dodatkowe możliwości?

  • Dedykowany projekt graficzny

    Jeżeli chcesz, aby projekt Twojej strony był niepowtarzalny - tak aby Twoja konkurencja nie mogła skorzystać z tego samego szablonu. Proponujemy skorzystanie z dedykowanego projektu graficznego. Po przejrzeniu branżowych rozwiązań oraz stron konkurencji, przygotujemy dedykowany projekt graficzny. Dedykowany projekt oznacza, że strona będzie niepowtarzalna. Naszym zdaniem błędem jest bazowanie na ogólnodostępnych i powtarzalnych szablonach internetowych. Projekt do akceptacji otrzymasz w 2 wersjach - mobilnej oraz desktopowej.
  • Projekt logo oraz branding

    Duża część naszych Klientów nie wie, że logo lub branding można zarówno przygotować od podstaw jak i odświeżyć. Jeżeli więc masz wieloletnią firmę i wiesz że logotyp lub branding trąci myszką, ale jesteś przywiązany emocjonalnie do obecnego wizerunku, proponujemy jego odświeżenie. Wykorzystamy obecne materiały jako główną inspirację, ale dodamy współczesne wykonanie oraz nowoczesne akcenty - nawet CocaCola zmieniała się przez lata. Jeżeli nie masz jeszcze barw firmowych, przygotujemy pakiet identyfikacji wizualnej, tak aby logo było jednoznacznie kojarzone z Twoją firmą.
  • Wersja ciemna / jasna

    Osoby wrażliwe na intensywne światło ekranów coraz częściej domagają się, aby strony internetowe w standardzie uruchamiały się zgodnie z ich ustawieniami systemowymi w wersji jasnej lub ciemnej. Przygotowaliśmy więc funkcjonalność, która sprawdzi aktualne ustawienia przeglądarki i dobierze odpowiednią wersję strony. Strona zapamięta również ustawienia, które zostały dokonane ręcznie przez użytkownika - może on w dowolnym momencie postanowić korzystać z odmiennej wersji strony.
  • Zapis na newsletter

    Wiele firm prowadzi marketing poprzez komunikację mailową do grupy odbiorców, która już odwiedziła stronę internetową. Zbieranie adresów mailowych, które mają wysoki poziom zaangażowania i chcą być w kontakcie z Twoja marką, to jedna z podstawowych form komunikacji z klientami. Dlatego proponujemy moduł, który będzie gromadził Twoje kontakty oraz w łatwy sposób umożliwi ich wyeksportowanie do programów prowadzących wysyłkę newsletterów i mailingów.
  • Wersje językowe strony

    Jeżeli planujesz ekspansję na inne rynki lub wiesz, że spora część Twoich odbiorców może wymagać komunikacji w językach obcych, przygotujemy stronę pod wielojęzykowość. Każdy element strony będzie dostępny do przetłumaczenia i publikacji w dowolnej wersji językowej. Jeżeli nie masz pewności co do swoich umiejętności językowych, możemy zlecić przetłumaczenie strony do biura tłumaczeń. Koszt tłumaczeń oraz ich wprowadzanie do panelu zostanie wyceniony na podstawie treści w języku polskim.
  • Copywriting - utworzenie treści PL

    Często spotykamy się z problemem długiego oczekiwania na treści przeznaczone na stronę internetową. Dlatego oferujemy usługi copywritera, który będzie uczestniczył w analizie konkurencji oraz przygotowaniu projektów graficznych. Dodatkowo porozmawia on z Tobą o przewagach jakie chcesz uwidocznić na stronie. Efektem finalnym jego pracy będzie oszczędność Twojego czasu, utworzone treści marketingowe oraz przemyślana i spójna komunikacja płynąca z Twojej nowej strony internetowej. Oczywiście dalej będziesz mógł zarządzać przygotowanymi treściami poprzez panel CMS i w dowolny sposób je modyfikować.
  • Utworzenie wizytówki firmy w Google Maps

    Klienci którzy wyszukają Cię za pośrednictwem nawigacji, będę mogli sprawdzić opis Twojej działalności, przejrzeć oferowane usługi lub produkty. Otrzymają również informacje o godzinach otwarcia oraz wskazówki dojazdu. Jest to idealne połączenie dla biznesów i firm działających lokalnie.
  • Rozliczenie miesięcznie lub roczne

    Strona wizytówkowa one-page jest to nasz jedyny produkt w którym umożliwiamy skorzystanie z modelu subskrypcyjnego. Otrzymasz od nas pełne wsparcie przy zmianach treści lub grafik. Strona będzie stale aktualizowana w zakresie bezpieczeństwa oraz rozwijana w zakresie nowych możliwości technicznych. Pojawiać się będą nowe funkcjonalności o które będzie można rozbudować stronę. W związku z tym możesz wybrać miesięczną lub roczną cykliczność rozliczenia - zyskując bardzo niski miesięczny koszt utrzymania strony lub dwa darmowe miesiące przy płatności rocznej.
Jakie masz dodatkowe możliwości - Pixlab.pl
Jak wygląda checklista uruchomienia projektu - Pixlab.pl

Jak wygląda checklista uruchomienia projektu?

  • Sprawdzamy podstawowe elementy pod SEO (Title oraz Description).
  • Sprawdzamy metadane widoczne poprzez OpenGraph.
  • Sprawdzamy czy strona posiada czytelny Favicon, który wyróżni się pośród wielu otwartych zakładek.
  • Sprawdzamy PageSpeed strony, aby upewnić się że strona będzie błyskawicznie dostępna dla użytkowników.
  • Tworzymy plik robots.txt, który jest odpowiedzialny za zarządzanie dostępem robotów indeksujących do strony, co ma wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
  • Sprawdzamy czy zainstalowany został certyfikat SSL (czy strona jest zabezpieczona i dostępna poprzez HTTPS).
  • Podpinamy stronę do naszego konta Google Search Console, aby na bieżąco śledzić postęp prawidłowego indeksowania strony przez wyszukiwarkę.
  • Podpinamy stronę pod Ahrefs, aby sprawdzić wszystkie możliwe błędy i powiadomienia dotyczące jakości.
  • Do strony dodajemy kody śledzące Google Analytics, aby w pierwszych dniach weryfikować poprawność ruchu na stronie.
  • Uruchamiamy na stronie aplikację HotJar, aby w pierwszych dniach obserwować czy użytkownicy nie napotykają na problemy techniczne.
  • Dla newralgicznych projektów narażonych na ataki hakerskie, dodatkowo zabezpieczamy PhpMyAdmin oraz tworzymy dodatkowe zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem do panelu CMS.
  • Sprawdzamy poprawność działania formularzy (jeżeli są obecne na stronie) - czy są poprawnie wysyłane oraz czy trafiają na docelowy adres mailowy.
  • Sprawdzamy czy Capcha jest zainstalowana i poprawnie skonfigurowana, aby zabezpieczyć Cię przed spamem.
  • Instalujemy CookieBot'a, aby informować i dawać wybór użytkownikom, jakie dane i w jakich celach są zbierane.
  • Przeprowadzamy sprawdzenie treści - jeżeli jakiś element strony nie został uzupełniony, damy CI znać aby jak najszybciej uzupełnić braki.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji?

Średni czas realizacji strony one-page wynosi około 1 tydzień.
Najkrótszy czas realizacji wyniósł 24 godziny.

Średni koszt realizacji strony one-page wynosi około 7 000 zł netto.
Najniższy koszt realizacji wyniósł 2 500 zł netto.
Powyższe informacje kosztowe nie dotyczą modelu subskrypcyjnego.

Pamiętaj, że powyższe wartości są przykładowe i w Twoim projekcie mogą się różnić. Zawsze możesz samodzielnie oszacować koszt realizacji projektu (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i funkcjonalności) poprzez konfigurator lub umówić się na 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjna ofertę.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji - Pixlab.pl

Najnowsze realizacje

Zobacz w jaki sposób pomogliśmy innym zaistnieć w internecie.
Przejrzyj realizacje w kategorii Strony internetowe, a następnie użyj przycisku "Wyceń i zapytaj" przy projekcie, który najbardziej przypadła Ci do gustu. W ten sposób umówisz się na 30 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjną i dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę.

Zobacz wszystkie realizacje Zobacz wszystkie realizacje

Firmy, które korzystają z naszych rozwiązań

Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?

Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.
newsletter

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytanie lub chcesz porozmawiać o projekcie?
Pixlab Sp. z o.o.
ul. Kosynierów 120/A16, 84-230 Rumia