Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Integracja z Allegro

Produkt jest skierowany do ludzi, którzy mają dość ręcznego zarządzania ofertą na Allegro. Będzie on idealny dla firm, których szerokość oferty lub częstwo zmieniające się stany magazynowe utrudniają utrzymanie aktualności oferty. Rekomendujemy skorzystanie z rozmowy z naszym konsultantem, podczas której wspólnie ustalicie niezbędny zakres integracji z allegro.
Zjedź niżej
Integracja z Allegro - Pixlab.pl
Integracja z Allegro - Pixlab.pl

Czy integracja z Allegro to dla Ciebie dobry wybór?

  • Ten typ sprzedaży internetowej jest dla ludzi, którzy wierzą, że poprzez platformy marketplace mogą zwielokrotnić wartość dotychczasowej sprzedaży oraz zwiększyć rozpoznawalność i docieralność marki do nowych klientów.
  • Skupiamy się na ludziach, którzy wiedzą że utworzenie integracji z Allegro to dopiero początek przygody ze sprzedażą na tym portalu, że po tym kroku muszą nastąpić kolejne działania związane z promocją wystawionych ofert oraz z utrzymaniem wysokiego standardu obsługi wymagających klientów.
  • Obiecuję że to co przygotujemy, pozwoli Ci zrzucić na barki systemu wszelkie aktualizacje związane z procesem wystawienia oferty, aktualizacją stanów, cen, opisów oraz zamówieniami.
Czy sklep internetowy lub platforma e-commerce to dla Ciebie dobry wybór? - Pixlab.pl
Co otrzymujesz w standardzie? - Pixlab.pl

Co otrzymujesz w standardzie?

  • Instalacja panelu CMS

    Pierwszy etap to budowa panelu administracyjnego CMS umożliwiającego zarządzanie produktami, zdjęciami, zamówieniami. Każdą platformę e-commerce przygotowujemy tak, aby zarządzanie nią mogło się odbywać bez zaawansowanej wiedzy technicznej.
  • Integracja z Allegro

    Kolejnym punktem na drodze do automatyzacji jest połączenie się z Allegro za pomocą Twoich indywidualnych danych dostępowych oraz zasilenie portalu danymi z panelu CMS. Jeżeli ten proces przebiega poprawnie, uruchamiane są mechanizmy aktualizacyjne - których zadaniem jest dbanie o maksymalnie szybkie odwzorowanie Twojej oferty na Allegro.
  • Uruchomienie wersji produkcyjnej

    Dotychczasowe prace prowadzone były w tak zwanej piaskownicy udostępnionej przez Allegro. Jeżeli wszystkie punkty z naszej checklisty przeszły przez testy poprawnie, pozostaje tylko rozpocząć sprzedaż.

Jakie masz dodatkowe możliwości?

  • Podstawowa (produkty, stany, ceny)

    Jeżeli prowadzisz sprzedaż niepowtarzalnych produktów, do który opis musisz dostosować ręcznie, proponujemy aby system pilnował stanów i cen - tak abyś bezpośrednio w panelu Allegro mógł utworzyć i zmodyfikować opis oferty dla swoich klientów, a następnie nie musiał się martwić o aktualizacje stanów, cen oraz dostępności.
  • Rozszerzona (opisy, specyfikacje, kategorie)

    Jeżeli sprzedawane przez Ciebie produkty są już skategoryzowane oraz posiadają specyfikacje, możemy przygotować moduł połączeń wartości ze specyfikacji z wartościami parametrów w Allegro. W ten sposób przy połączeniu cechy w pierwszym produkcie, nastąpi ona połączona we wszystkich pozostałych. Wielokrotnie przyspieszy to etap wystawiania setek tysięcy ofert na portalu.
  • Integracja z systemem ERP (magazynowo - księgowym)

    Jeżeli dysponujesz już systemem magazynowo księgowym, rekomendujemy integrację która połączy proces sprzedaży na Allegro z pozostałymi obszarami sprzedażowymi w firmie. Możemy wysyłać zamówienia z Allegro do ERPa, a następnie pobierać informacje o listach przewozowych i fakturach, przekazując je zwrotnie kupującemu za pośrednictwem Allegro.


Jakie masz dodatkowe możliwości? - Pixlab.pl
Jak wygląda checklista uruchomienia projektu? - Pixlab.pl

Jak wygląda checklista uruchomienia projektu?

  • Sprawdzamy mechanikę tworzenia ofert na Allegro, abyś miał pewność że oferowany na Allegro jest cały przeznaczony na ten kanał asortyment.
  • Weryfikujemy poprawność przypisania kategorii, parametrów, opisów, zdjęć. Daje to pewność łatwego dotarcia do oferty dla klientów.
  • Sprawdzamy zgodność stanów i cen, tak aby zabezpieczyć Cię przed pomyłkami w tym najbardziej newralgicznym elemencie.
  • Sprawdzamy szybkość aktualizacji oferty w podziale na stan i cenę oraz elementy opisowe, aby ograniczyć przypadki kiedy następuje sprzedaż ostatniej sztuki w kliku kanałach.
  • Sprawdzamy poprawność otrzymywanych zamówień, abyś mógł na czas obsługiwać swoich klientów.
  • Testujemy komunikację z Allegro, w obszarze przekazywania informacji o listach przewozowych oraz fakturach, tak abyś w sposób zautomatyzowany utrzymywał najwyższy standard obsługi i tytuł super sprzedawcy.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji?

Średni czas integracji wynosi około 5 miesięcy.
Najkrótszy czas realizacji wyniósł 2 miesiące.

Średni koszt utworzenia integracji wynosi około 35 000 zł netto.
Najniższy koszt realizacji wyniósł 15 000 zł netto.

Pamiętaj, że powyższe wartości są przykładowe i w Twoim projekcie mogą się różnić. Zawsze możesz samodzielnie oszacować koszt realizacji projektu (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i funkcjonalności) poprzez konfigurator lub umówić się na 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjną ofertę.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji? - Pixlab.pl

Integracja sklepu z Allegro stanowi ważny krok w rozwoju sklepu internetowego pozwalający na zwiększenie liczby zamówień. Integracja w sprzedaży wielokanałowej jest konieczna, aby mogły na bieżąco aktualizować się stany magazynowe po tym, jak klient złożył zamówienie z któregokolwiek miejsca. Dodatkowo stanowi ułatwienie w procesie dodawania nowych produktów, uzupełniania parametrów oraz obsługi sprzedaży. Rozwiązaniem, które polecamy naszym klientom rozważającym rozszerzenie sprzedaży o Allegro, jest stworzenie dedykowanego panelu, który pozwoli zarządzać wszystkimi procesami w jednym miejscu. Służymy wsparciem przy określaniu przestrzeni do optymalizacji i automatyzacji, co sprawia, że gotowy panel będzie intuicyjny i dopasowany do konkretnego sklepu internetowego.

Allegro integracja z twoim sklepem internetowym

Allegro to marketplace, czyli platforma sprzedażowa umożliwiająca różnym firmom wystawianie ofert swoich produktów w ramach szerokiej gamy kategorii. Platforma Allegro jest obecnie najchętniej wybieranym przez Polaków miejscem dokonywania zakupów przez Internet. Właśnie dlatego integracja z Allegro stanowi dla firm ogromny potencjał sprzedażowy. Integracja sklepu z Allegro może okazać się jednak wyzwaniem. Planując sprzedaż w kilku miejscach, należy dokładnie przeanalizować zachodzące procesy sprzedażowe w firmie, czyli m.in. zaplanować regularne aktualizacje stanów magazynowych oraz cen, obsługę klientów, sposób wystawiania faktur oraz listów przewozowych. Rozwiązaniem usprawniającym te procesy jest stworzenie panelu administracyjnego dopasowanego do stylu pracy w danej organizacji. Taki system pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze oraz zminimalizuje ilość popełnionych błędów w obsłudze klienta, oraz gospodarce magazynowej.

Integracja ze sklepem - Pixlab.pl
Integracja z Allegro - Pixlab.pl

Jak przebiega integracja z Allegro?

W ramach oferowanych przez nas usług programistycznych tworzymy dla naszych klientów rozbudowane, profesjonalne sklepy internetowe. Klienci, zadowoleni ze stworzonych platform, wracają do nas, gdy chcą rozwijać swój biznes o sprzedaż wielokanałową. Możemy wówczas zaproponować panel administracyjny, umożliwiający sprawną obsługę zamówień z wielu miejsc. Pracownicy z różnych działów, posiadających inne zakresy obowiązków mogą mieć przypisane dostępy do konkretnych funkcji, oraz wgląd tylko do części danych. Na przykład magazyn będzie miał udostępnioną możliwość wystawiania listów przewozowych oraz przyjmowania zwrotów. Z kolei Biuro Obsługi Klienta może poprzez panel wysyłać do klientów odpowiedzi na pytania. Aby wdrożyć najskuteczniejsze rozwiązania, należy rozpocząć od przeanalizowania wszystkich czynności wykonywanych w ramach obsługi zamówień ze sklepu internetowego oraz platform marketplace. Mając komplet informacji, rozpoczniemy tworzenie systemu z uwzględnieniem obszarów do optymalizacji i automatyzacji.

Co to jest dwustronna integracja z Allegro?

Zastanawiając się nad rozszerzeniem sprzedaży o platformę Allegro integracja będzie koniecznym elementem do wdrożenia. Dwustronna integracja z Allegro polega na tym, że z Twojego sklepu wysyłane są m.in. dane o stanach magazynowych, cenach i czasie dostawy, a z Allegro przekazywane są informacje z danymi do faktury, adresem dostawy oraz wszelkie niezbędne informacje sprzedażowe. Stworzone przez nas systemy umożliwiają zarządzanie całą sprzedażą z jednego panelu, w którym możliwe jest wystawianie ofert, zarządzanie ich dostępnością, stanami i cenami oraz realizacja zamówień właśnie dzięki dwukierunkowej komunikacji. Dwustronna integracja z Allegro lub inną platformą marketplace jest najlepszym rozwiązaniem w sprzedaży wielokanałowej.

Dwustronna integracja z Allegro - Pixlab.pl
Integracja sklepu z Allegro - Pixlab.pl

Integracja sklepu z Allegro – dlaczego warto?

Zastanawiasz się co zyskasz, decydując się na dedykowany system do obsługi sprzedaży wielokanałowej? Przede wszystkim automatyzację wszystkich możliwych działań w twojej organizacji. Skróci to czas obsługi zamówień i zminimalizuje ilość potencjalnych błędów. Dodatkowo dane dotyczące stanów i cen będą się automatycznie synchronizowały, dzięki czemu twoi klienci mają dostęp do najświeższych informacji dotyczących produktów. Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym oznacza, że w momencie, gdy sprzeda się produkt poprzez którykolwiek kanał – Allegro, sklep internetowy lub inny marketplace - to automatycznie zmieni się ilość dostępnych produktów we wszystkich miejscach, w których prowadzisz sprzedaż. Bardzo czasochłonnym procesem jest również wystawianie nowych ofert w panelu Allegro. Obecnie portal wymaga uzupełnienia wielu parametrów, a poprzez uruchomienie w panelu odpowiedniej funkcji, parametry mogą uzupełniać się automatycznie, pobierając dane ze strony internetowej za pomocą stworzonych powiązań oraz reguł. Przemyślenie całego procesu oraz samej integracji pozwoli maksymalnie zautomatyzować również ten obszar tak, aby można było wystawiać oferty masowo za pomocą dosłownie kilku kliknięć. To tylko nieliczne funkcje, które możemy wdrożyć w dedykowanym panelu do integracji sklepu z Allegro. Napisz do nas, a chętnie dowiemy się o specyfice twojej branży i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania technologiczne.

Najnowsze realizacje

Oprogramowanie tworzone na zamówienie pozwala na optymalizację procesów wewnątrzfirmowych jak i pomiędzy kontrahentami. Tworząc system dedykowany od podstaw jesteśmy w stanie uwzględnić 100% potrzeb i celów biznesowych Twojej firmy.

Zobacz wszystkie realizacje Zobacz wszystkie realizacje

Firmy, które korzystają z naszych rozwiązań

Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?

Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.
newsletter

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytanie lub chcesz porozmawiać o projekcie?
Pixlab Sp. z o.o.
ul. Kosynierów 120/A16, 84-230 Rumia