Średni czas integracji wynosi około 5 miesięcy.
Najkrótszy czas realizacji wyniósł 2 miesiące.
Średni koszt utworzenia integracji wynosi około 35 000 zł netto.
Najniższy koszt realizacji wyniósł 15 000 zł netto.
Pamiętaj, że powyższe wartości są przykładowe i w Twoim projekcie mogą się różnić. Zawsze możesz samodzielnie oszacować koszt realizacji projektu (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i funkcjonalności) poprzez konfigurator lub umówić się na 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjną ofertę.
Integracja sklepu z Allegro stanowi ważny krok w rozwoju sklepu internetowego pozwalający na zwiększenie liczby zamówień. Integracja w sprzedaży wielokanałowej jest konieczna, aby mogły na bieżąco aktualizować się stany magazynowe po tym, jak klient złożył zamówienie z któregokolwiek miejsca. Dodatkowo stanowi ułatwienie w procesie dodawania nowych produktów, uzupełniania parametrów oraz obsługi sprzedaży. Rozwiązaniem, które polecamy naszym klientom rozważającym rozszerzenie sprzedaży o Allegro, jest stworzenie dedykowanego panelu, który pozwoli zarządzać wszystkimi procesami w jednym miejscu. Służymy wsparciem przy określaniu przestrzeni do optymalizacji i automatyzacji, co sprawia, że gotowy panel będzie intuicyjny i dopasowany do konkretnego sklepu internetowego.
Allegro to marketplace, czyli platforma sprzedażowa umożliwiająca różnym firmom wystawianie ofert swoich produktów w ramach szerokiej gamy kategorii. Platforma Allegro jest obecnie najchętniej wybieranym przez Polaków miejscem dokonywania zakupów przez Internet. Właśnie dlatego integracja z Allegro stanowi dla firm ogromny potencjał sprzedażowy. Integracja sklepu z Allegro może okazać się jednak wyzwaniem. Planując sprzedaż w kilku miejscach, należy dokładnie przeanalizować zachodzące procesy sprzedażowe w firmie, czyli m.in. zaplanować regularne aktualizacje stanów magazynowych oraz cen, obsługę klientów, sposób wystawiania faktur oraz listów przewozowych. Rozwiązaniem usprawniającym te procesy jest stworzenie panelu administracyjnego dopasowanego do stylu pracy w danej organizacji. Taki system pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze oraz zminimalizuje ilość popełnionych błędów w obsłudze klienta, oraz gospodarce magazynowej.
W ramach oferowanych przez nas usług programistycznych tworzymy dla naszych klientów rozbudowane, profesjonalne sklepy internetowe. Klienci, zadowoleni ze stworzonych platform, wracają do nas, gdy chcą rozwijać swój biznes o sprzedaż wielokanałową. Możemy wówczas zaproponować panel administracyjny, umożliwiający sprawną obsługę zamówień z wielu miejsc. Pracownicy z różnych działów, posiadających inne zakresy obowiązków mogą mieć przypisane dostępy do konkretnych funkcji, oraz wgląd tylko do części danych. Na przykład magazyn będzie miał udostępnioną możliwość wystawiania listów przewozowych oraz przyjmowania zwrotów. Z kolei Biuro Obsługi Klienta może poprzez panel wysyłać do klientów odpowiedzi na pytania. Aby wdrożyć najskuteczniejsze rozwiązania, należy rozpocząć od przeanalizowania wszystkich czynności wykonywanych w ramach obsługi zamówień ze sklepu internetowego oraz platform marketplace. Mając komplet informacji, rozpoczniemy tworzenie systemu z uwzględnieniem obszarów do optymalizacji i automatyzacji.
Zastanawiając się nad rozszerzeniem sprzedaży o platformę Allegro integracja będzie koniecznym elementem do wdrożenia. Dwustronna integracja z Allegro polega na tym, że z Twojego sklepu wysyłane są m.in. dane o stanach magazynowych, cenach i czasie dostawy, a z Allegro przekazywane są informacje z danymi do faktury, adresem dostawy oraz wszelkie niezbędne informacje sprzedażowe. Stworzone przez nas systemy umożliwiają zarządzanie całą sprzedażą z jednego panelu, w którym możliwe jest wystawianie ofert, zarządzanie ich dostępnością, stanami i cenami oraz realizacja zamówień właśnie dzięki dwukierunkowej komunikacji. Dwustronna integracja z Allegro lub inną platformą marketplace jest najlepszym rozwiązaniem w sprzedaży wielokanałowej.
Zastanawiasz się co zyskasz, decydując się na dedykowany system do obsługi sprzedaży wielokanałowej? Przede wszystkim automatyzację wszystkich możliwych działań w twojej organizacji. Skróci to czas obsługi zamówień i zminimalizuje ilość potencjalnych błędów. Dodatkowo dane dotyczące stanów i cen będą się automatycznie synchronizowały, dzięki czemu twoi klienci mają dostęp do najświeższych informacji dotyczących produktów. Aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym oznacza, że w momencie, gdy sprzeda się produkt poprzez którykolwiek kanał – Allegro, sklep internetowy lub inny marketplace - to automatycznie zmieni się ilość dostępnych produktów we wszystkich miejscach, w których prowadzisz sprzedaż. Bardzo czasochłonnym procesem jest również wystawianie nowych ofert w panelu Allegro. Obecnie portal wymaga uzupełnienia wielu parametrów, a poprzez uruchomienie w panelu odpowiedniej funkcji, parametry mogą uzupełniać się automatycznie, pobierając dane ze strony internetowej za pomocą stworzonych powiązań oraz reguł. Przemyślenie całego procesu oraz samej integracji pozwoli maksymalnie zautomatyzować również ten obszar tak, aby można było wystawiać oferty masowo za pomocą dosłownie kilku kliknięć. To tylko nieliczne funkcje, które możemy wdrożyć w dedykowanym panelu do integracji sklepu z Allegro. Napisz do nas, a chętnie dowiemy się o specyfice twojej branży i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania technologiczne.
Oprogramowanie tworzone na zamówienie pozwala na optymalizację procesów wewnątrzfirmowych jak i pomiędzy kontrahentami. Tworząc system dedykowany od podstaw jesteśmy w stanie uwzględnić 100% potrzeb i celów biznesowych Twojej firmy.