Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Strony internetowe dla urzędów i instytucji
- strony www z WCAG 2.1

Produkt jest skierowany do ludzi, którzy chcą przybliżyć specyfikę działań swojego urzędu lub instytucji oraz do tych których celem jest prosty sposób komunikacji z odbiorcami. Jednym z głównych celów strony internetowej jest odciążyć pracowników urzędów i instytucji w codziennej pracy oraz ułatwić interesariuszom pozyskanie potrzebnych informacji. Będzie ona idealna dla urzędów i instytucji działających lokalnie, które chcą iść z duchem czasu. Rekomendujemy bezpłatną konsultację z naszym doradcą, który przeprowadzi Cię przez cały proces - od utworzenia specyfikacji, po uruchomienie strony i szkolenie.
Zjedź niżej
Strony internetowe dla urzędów i instytucji WCAG 2.1 - Pixlab.pl
Strony internetowe dla urzędów i instytucji WCAG 2.1 - Pixlab.pl

Czy strona internetowa dla urzędów i instytucji to dla Ciebie dobry wybór?

  • Ten typ strony jest dla ludzi, którzy wierzą, że poprzez stronę internetową mogą wyjść do ludzi oraz w ciekawy sposób zaprezentować działalność urzędu lub instytucji. Omówić problemy oraz wskazać dostępne w urzędzie rozwiązania.
  • Skupiamy się na ludziach, którzy wiedzą, że utworzenie strony internetowej to dopiero początek przygody z komunikacją w internecie. Którzy wiedzą, że dobrze przygotowana strona internetowa, będzie całodobowym pracownikiem, którego trzeba karmić informacjami - a który w zamian odwdzięczy się zmniejszeniem obciążenia pracowników.
  • Obiecuję że to co przygotujemy, pozwoli Ci w prosty sposób komunikować się z osobami zainteresowanymi pozyskaniem szczegółowych informacji dotyczących urzędu, przepisów lub procedur.
Czy strona internetowa dla urzędów i instytucji to dla Ciebie dobry wybór? - Pixlab.pl
Co otrzymujesz w standardzie - Pixlab.pl

Co otrzymujesz w standardzie?

  • Projekt graficzny desktop + mobile

    Po przejrzeniu branżowych rozwiązań, przygotujemy dedykowany projekt graficzny. Dedykowany projekt oznacza, że strona będzie niepowtarzalna. Naszym zdaniem błędem jest bazowanie na ogólnodostępnych i powtarzalnych szablonach internetowych. Projekt do akceptacji otrzymasz w 2 wersjach - mobilnej oraz desktopowej.
  • Zakodowanie projektu RWD

    Zaakceptowany przez Ciebie projekt graficzny trafi do kodera, który zadba o jego poprawne wyświetlanie na każdym ekranie - zarówno monitora jak i smartfona. Dodane zostaną również nienachalne animacje, tak aby całość strony prezentowała się lekko i dynamicznie.

  • WCAG 2.0 / 2.1 - Strona dostosowana

    Zadbamy o grono stałych odbiorców, poprzez dostosowanie strony dla osób z niepełnosprawnościami. W takim przypadku zarówno projekt strony jak i oferowane funkcje wyświetlania treści zostaną przygotowane tak, aby spełnić wytyczne jakie są nakładane na urzędy i instytucje publiczne. W związku z tym będziesz mieć pewność, że żadna osoba odwiedzająca portal nie poczuje się pominięta lub wykluczona.
  • Instalacja panelu CMS + licencja

    Równolegle do prac koderskich prowadzona będzie budowa panelu administracyjnego CMS umożliwiającego zarządzanie treściami oraz materiałami multimedialnymi - zdjęciami, filmami, grafikami. Każdą stronę przygotowujemy tak, aby zarządzanie nią mogło się odbywać bez zaawansowanej wiedzy technicznej.
  • Integracja panelu CMS ze stroną

    Do zakodowanego projektu graficznego zostaje podpięty przygotowany panel administracyjny. To na tym etapie następuje powiazanie pól tekstowych oraz multimediów w panelu z widocznym frontem strony.
  • Utworzenie wersji testowej

    Przedostatnim etapem prac jest uruchomienie wersji testowej strony. Zostanie ona udostępniona jedynie Tobie. To na tym etapie należy wprowadzić docelowe treści. Jest to również ostatni dzwonek na poprawki przed publikacją strony.
  • Uruchomienie wersji produkcyjnej

    Finalizacja projektu polega na przeniesieniu testowej strony na docelowy serwer oraz skonfigurowaniu domeny, tak aby Twoja nowa strona internetowa wyświetlała się pod docelowym adresem www. Dodatkowo na tym etapie sprawdzamy czy zrealizowane zostały wszystkie elementy z naszej checklisty.

Jakie masz dodatkowe możliwości?

  • Projekt logo oraz branding

    Duża część naszych Klientów nie wie, że logo lub branding można zarówno przygotować od podstaw jak i odświeżyć. Jeżeli więc masz wieloletnią tradycję i jesteś przywiązany emocjonalnie do obecnego wizerunku, proponujemy jego odświeżenie. Wykorzystamy obecne materiały jako główną inspirację, ale dodamy współczesne wykonanie oraz nowoczesne akcenty - nawet CocaCola zmieniała się przez lata. Jeżeli nie masz jeszcze sprecyzowanych barw, przygotujemy pakiet identyfikacji wizualnej, tak aby logo było jednoznacznie kojarzone z Twoim urzędem.
  • Wersja ciemna / jasna strony

    Osoby wrażliwe na intensywne światło ekranów coraz częściej domagają się, aby strony internetowe w standardzie uruchamiały się zgodnie z ich ustawieniami systemowymi w wersji jasnej lub ciemnej. Przygotowaliśmy więc funkcjonalność, która sprawdzi aktualne ustawienia przeglądarki i dobierze odpowiednia wersję strony. Strona zapamięta również ustawienia ręczne dokonane przez użytkownika, który postanowi korzystać z innej wersji kolorystycznej strony.
  • Zapis na newsletter

    Wiele instytucji prowadzi marketing poprzez komunikację mailową do grupy odbiorców, która już odwiedziła stronę internetową. Zbieranie adresów mailowych, które mają wysoki poziom zaangażowania i chcą być w kontakcie z Twoja marką, to jedna z podstawowych form komunikacji z interesariuszami. Dlatego proponujemy moduł, który będzie gromadził kontakty oraz w łatwy sposób umożliwi ich wyeksportowanie do programów prowadzących wysyłkę newsletterów i mailingów.
  • Wbudowany BIP - Biuletyn Informacji Publicznej

    Biuletyn informacji publicznej jest obowiązkowy dla wszystkich podmiotów wykonujących zadania publiczne. Warto zadbać o ten aspekt przy tworzeniu nowej strony internetowej, aby użytkownik miał dostęp do informacji w ramach jednej platformy. Taka organizacja jest spójna i zachęca do częstego odwiedzania strony Twojego urzędu / instytucji.
  • Wersje językowe

    Jeżeli wiesz, że spora część odbiorców może wymagać komunikacji w językach obcych, możemy przygotować stronę pod wielojęzykowość. Każdy element w panelu będzie dostępny do przetłumaczenia. Jeżeli nie masz pewności co do swoich umiejętności językowych, możemy zlecić przetłumaczenie strony do certyfikowanego biura tłumaczeń. Koszt tłumaczeń oraz ich wprowadzanie do panelu zostanie wyceniony na podstawie ilości treści w języku polskim.
Jakie masz dodatkowe możliwości - Pixlab.pl
Jak wygląda checklista uruchomienia projektu - Pixlab.pl

Jak wygląda checklista uruchomienia projektu?

  • Sprawdzamy podstawowe elementy pod SEO (Title oraz Description).
  • Sprawdzamy metadane widoczne poprzez OpenGraph.
  • Sprawdzamy czy strona posiada czytelny Favicon, który wyróżni się pośród wielu otwartych zakładek.
  • Sprawdzamy PageSpeed strony, aby upewnić się że strona będzie błyskawicznie dostępna dla użytkowników.
  • Sprawdzamy czy zainstalowany został certyfikat SSL (czy strona jest zabezpieczona i dostępna poprzez HTTPS).
  • Uruchamiamy cykliczne generowanie sitemapy strony, która znacząco ułatwia i przyspiesza indeksowanie strony przez wyszukiwarkę Google.
  • Tworzymy plik robots.txt, który jest odpowiedzialny za zarządzanie dostępem robotów indeksujących do strony, co ma wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
  • Podpinamy stronę do naszego konta Google Search Console, aby na bieżąco śledzić postęp prawidłowego indeksowania strony przez wyszukiwarkę.
  • Podpinamy stronę pod Ahrefs, aby sprawdzić wszystkie możliwe błędy i powiadomienia dotyczące jakości.
  • Do strony dodajemy kody śledzące Google Analytics, aby w pierwszych dniach weryfikować poprawność ruchu na stronie.
  • Uruchamiamy na stronie aplikację HotJar, aby w pierwszych dniach obserwować czy użytkownicy nie napotykają na problemy techniczne.
  • Dla newralgicznych projektów narażonych na ataki hakerskie, dodatkowo zabezpieczamy PhpMyAdmin oraz tworzymy dodatkowe zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem do panelu CMS.
  • Sprawdzamy poprawność działania formularzy (jeżeli są obecne na stronie) - czy są poprawnie wysyłane oraz czy trafiają na docelowy adres mailowy.
  • Sprawdzamy czy Capcha jest zainstalowana i poprawnie skonfigurowana, aby zabezpieczyć Cię przed spamem.
  • Instalujemy CookieBot'a, aby informować i dawać wybór użytkownikom, jakie dane i w jakich celach są zbierane.
  • Przeprowadzamy sprawdzenie treści - jeżeli jakiś element strony nie został uzupełniony, damy CI znać aby jak najszybciej uzupełnić braki.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji?

Średni czas realizacji strony internetowej dla urzędu wynosi około 3 miesięcy.
Najkrótszy czas realizacji wyniósł 1,5 miesiąca.

Średni koszt realizacji strony internetowej dla urzędu wynosi około 16 000 zł netto.
Najniższy koszt realizacji wyniósł 9 000 zł netto.

Pamiętaj, że powyższe wartości są przykładowe i w Twoim projekcie mogą się różnić. Zawsze możesz samodzielnie oszacować koszt realizacji projektu (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i funkcjonalności) poprzez konfigurator lub umówić się na 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, który przygotuje precyzyjna ofertę.

Jaki jest czas oraz koszt realizacji - Pixlab.pl

Zrealizowane strony www
dla urzędów i instytucji

Przejdź do działu z realizacjami, aby przejrzeć strony internetowe zrealizowane dla urzędów i instytucji publicznych. Realizację są zgodne z WCAG 2.1 (tak istotny dla osób niepełnosprawnych lub ze szczególnymi potrzebami dotyczącymi dostępności cyfrowej).

Zobacz wszystkie realizacje Zobacz wszystkie realizacje

Firmy, które korzystają z naszych rozwiązań

Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?

Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.
newsletter

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytanie lub chcesz porozmawiać o projekcie?
Pixlab Sp. z o.o.
ul. Kosynierów 120/A16, 84-230 Rumia