Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Dlaczego nie masz zamówień ze sklepu internetowego?

Nasze usługi Wróć do Know-How

  1. Wysokie ceny: Klienci mogą nie chcieć kupować w sklepach internetowych, jeśli ich ceny są zbyt wysokie w porównaniu do innych sklepów lub rynku stacjonarnego.
  2. Brak zaufania: Klienci mogą nie chcieć kupować w sklepach internetowych, jeśli nie mają zaufania do ich wiarygodności lub bezpieczeństwa transakcji.
  3. Trudności z dokonaniem zakupu: Klienci mogą nie chcieć kupować w sklepach internetowych, jeśli proces dokonywania zakupów jest skomplikowany lub nieintuicyjny.
  4. Brak odpowiednich produktów: Klienci mogą nie chcieć kupować w sklepach internetowych, jeśli nie znajdą tam produktów odpowiadających ich potrzebom lub oczekiwaniom.
  5. Brak możliwości zwrotu lub reklamacji: Klienci mogą nie chcieć kupować w sklepach internetowych, jeśli nie ma tam możliwości zwrotu lub reklamacji produktów.

Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?

Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.
newsletter

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytanie lub chcesz porozmawiać o projekcie?
Pixlab Sp. z o.o.
ul. Kosynierów 120/A16, 84-230 Rumia

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.