Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Do kogo adresować treści na stronie internetowej?

Projektowanie strony internetowej powinno być skierowane do odbiorców, którzy będą korzystać z tej strony. Ważne jest, aby zrozumieć ich potrzeby, preferencje i oczekiwania, aby móc stworzyć stronę, która będzie dla nich przydatna i atrakcyjna. W zależności od rodzaju strony i jej celu, odbiorcami mogą być:

  1. Klienci: jeśli strona jest związana z twoją działalnością biznesową, klienci są głównymi odbiorcami.
  2. Użytkownicy: jeśli strona jest platformą do udostępniania treści lub usług, użytkownicy są głównymi odbiorcami.
  3. Partnerzy biznesowi: jeśli strona jest przeznaczona do budowania relacji biznesowych, partnerzy biznesowi są głównymi odbiorcami.
  4. Pracownicy: jeśli strona jest przeznaczona do komunikacji wewnętrznej w firmie, pracownicy są głównymi odbiorcami.
  5. Donatorzy: jeśli strona jest związana z organ