Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Najczęściej popełniane błędy w sklepach internetowych.

  1. Nieprzemyślana strategia cenowa - klienci szybko orientują się że mogą kupić Twoje produkty w różnych kanałach sprzedaży w różnych cenach. Może to powodować brak zaufania do cen jakie pokazujesz na swoim sklepie internetowym.
  2. Brak odpowiedniej promocji sklepu internetowego - czyli klasyka gatunku. Skąd klient ma wiedzieć, że prowadzisz sklep internetowy. Musisz zaplanować działania marketingowe, tak aby znaleźć najlepsze miejsce, czas i formę dotarcia do potencjalnych klientów.
  3. Nieprecyzyjny i niekompletny opis produktów oraz brak zdjęć - klienci kupują oczami i emocjami. Umieszczenie zdjęć niskiej jakości i jednozdaniowych opisów, może sprawić że klient nie zaufa Twojemu sklepowi, a nawet kupi drożej w miejscu gdzie jakość opisu będzie świadczyła że stoi za nim specjalistyczna firma, a nie ktoś traktujący sprzedaż dorywczo.