Nieprzemyślana strategia cenowa - klienci szybko orientują się że mogą kupić Twoje produkty w różnych kanałach sprzedaży w różnych cenach. Może to powodować brak zaufania do cen jakie pokazujesz na swoim sklepie internetowym.
Brak odpowiedniej promocji sklepu internetowego - czyli klasyka gatunku. Skąd klient ma wiedzieć, że prowadzisz sklep internetowy. Musisz zaplanować działania marketingowe, tak aby znaleźć najlepsze miejsce, czas i formę dotarcia do potencjalnych klientów.
Nieprecyzyjny i niekompletny opis produktów oraz brak zdjęć - klienci kupują oczami i emocjami. Umieszczenie zdjęć niskiej jakości i jednozdaniowych opisów, może sprawić że klient nie zaufa Twojemu sklepowi, a nawet kupi drożej w miejscu gdzie jakość opisu będzie świadczyła że stoi za nim specjalistyczna firma, a nie ktoś traktujący sprzedaż dorywczo.
Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?
Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.