Zadzwoń do nas
+48 530 088 176

Błędy, które hamują sprzedaż w sklepie internetowym

  1. Brak możliwości szybkiego i łatwego składania zamówień.
    Nie ma nic bardziej irytującego niż nieintuicyjny sklep, w którym musisz walczyć z koszykiem oraz swoją cierpliwością - np. poprzez nie intuicyjne formularze adresowe.
  2. Brak możliwości filtrowania produktów.
    Podobnie wykurzającym elementem jest brak użytecznych filtrów, które zmuszają Cię do każdorazowego wchodzenia na kartę produktu i sprawdzania w specyfikacji, np. czy to etui pasuje do Twojego telefonu.
  3. Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta.
    Najgorszym z punktu widzenia użytkownika, jest brak możliwości uzyskania szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące asortymentu, dostawy, płatności czy polityki zwrotów. Niestety coraz częściej obniżając koszty, sklepy ukrywają lub zupełnie rezygnują z możliwości szybkiego kontaktu telefonicznego lub czatu z konsultantem.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.