Brak możliwości szybkiego i łatwego składania zamówień. Nie ma nic bardziej irytującego niż nieintuicyjny sklep, w którym musisz walczyć z koszykiem oraz swoją cierpliwością - np. poprzez nie intuicyjne formularze adresowe.
Brak możliwości filtrowania produktów. Podobnie wykurzającym elementem jest brak użytecznych filtrów, które zmuszają Cię do każdorazowego wchodzenia na kartę produktu i sprawdzania w specyfikacji, np. czy to etui pasuje do Twojego telefonu.
Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta. Najgorszym z punktu widzenia użytkownika, jest brak możliwości uzyskania szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące asortymentu, dostawy, płatności czy polityki zwrotów. Niestety coraz częściej obniżając koszty, sklepy ukrywają lub zupełnie rezygnują z możliwości szybkiego kontaktu telefonicznego lub czatu z konsultantem.
Masz pytanie? Potrzebujesz wstępnej wyceny?
Nie bój się pytać. Jestem po to, aby Ci pomóc i doradzić najlepsze rozwiązanie.